“Integrált ügyviteli megoldások kis, és nagy laboratóriumoknak”
Ajánlom ezt az oldalt! | Kedvencek közé ezt az oldalt! | Honlap térkép |

Minta útja LabSoft LIMS beruházás előtt, és után

1. Minta útja LabSoft LIMS beruházás előtt, és után
2. A minta útja a régi ügyvitelben és a LabSoft LIMS ügyviteli rendszerben
3. Összegzés
2/3

A minta útja a régi ügyvitelben és a LabSoft LIMS ügyviteli rendszerben

  Régi rendszer OMMI-LabSoft LIMS
1. Minta beérkezése a megrendelőtől A minta adatait papíron rögzítették. Adatrögzítés LabSoft LIMS-be. A minta adatai ezután bármikor, egy gombnyomással elérhetőek.
  Az adminisztrátor vette fel a mintavételi jegyzőkönyv alapján az adatokat a szoftverbe. Mivel nem kell újra rögzíteni a mintát, így csökkent az adatrögzítés hibalehetősége. A minta a LabSoft LIMS mintaindítás funkcióján keresztül kerül a rendszerbe, melyhez vizsgálattervezet kapcsolható.
2. Munka-, mintaosztás A részminta-képzést (minta kiosztását több labornak) kézzel rögzítették. A minta-, és a munka szétosztása a témavezetők, és a technikusok között a LabSoft LIMS-ben ütemezhető.
  Munkaszétosztás. A LabSoft LIMS-ből nyomtathatók a minta-, és a munkaszétosztó lapok, így ez a munkafolyamat is gyorsult.
3. Eredmények rögzítése Az eredményeket kézzel rögzítették az Eredményközlő lapokra. Eredményközlőkbe rögzítik.
  Az adminisztrátor rögzíti a szoftverbe az eredményeket az Eredményközlő lapok alapján. Témavezető rögzíti a rendszerben, így növekszik az adatbiztonság.
4. Ellenőrzés, jóváhagyás A régi szoftver nem támogatta ezt a munkafolyamatot, így a rendszerbe felvett eredményt jóváhagyottként kezelte. A LabSoft LIMS jóváhagyási funkcióján keresztül az eredmény ellenőrizhető, és több szinten történik a jóváhagyása.
5. Jegyzőkönyv kiküldése Jegyzőkönyv nyomtatása a régi szoftverből. Jegyzőkönyv nyomtatása a LabSoft LIMS-ből, szabadon szerkeszthető sablonok segítségével.
  Kézzel készült a kísérőlevél, a boríték, és a postai feladó. Kísérőlevél, boríték, postai feladó nyomtatása LabSoft LIMS-ből.
6. Archiválás, és selejtezés A régi szoftverből listát lehetett nyomtatni mintákról. A LabSoft LIMS kezeli a tárolási határidőket, raktári pozíciókat és listázza az adott napi archiválandó és selejtezendő mintákat.
7. Panaszkezelés, adatok visszakereshetősége A régi szoftverben csak a tárgyévi adatok voltak tárolhatóak. A LabSoft LIMS több évre visszamenőleg tárolja, és kezeli az adatokat, így probléma esetén biztosított azok gyors visszakeresése.
8. Auditok, adatszolgáltatás A régi szoftverben csak a tárolt, vagyis a tárgyévi adatok alapján készülhetett statisztika. Auditon a papíralapú, aláírt jegyzőkönyv a hivatalos adatforrás, de egyéb kérdésekben gyors és részletes információt tud adni a LabSoft LIMS. Lekérdezések több paraméter alapján, és áttekinthető formában nyomtathatóak.
9. Árajánlat Árajánlat készítését nem támogatta a régi szoftver, így az kézzel készült. Mivel a LabSoft LIMS integrált rendszer, ezért egyszerűen megoldható az árajánlat készítése. Az adatbázisba feltöltött adatokat (partner, vizsgálat, árengedmény, stb.) csak ki kell választani és utána azonnal nyomtatható a megadott formátumú árajánlat.
10. Adatrögzítés A régi szoftverhez mindössze három terminálon keresztül lehetett hozzáférni. A LabSoft LIMS a böngésző alapú használatból következően az OMMI laboratórium összes hálózatba kötött számítógépén keresztül egyszerűen elérhető.
1. Minta útja LabSoft LIMS beruházás előtt, és után
2. A minta útja a régi ügyvitelben és a LabSoft LIMS ügyviteli rendszerben
3. Összegzés
2/3

 

 

© NetCare.hu Kft.