“Integrált ügyviteli megoldások kis, és nagy laboratóriumoknak”
Ajánlom ezt az oldalt! | Kedvencek közé ezt az oldalt! | Honlap térkép |

Rendszertámogatási szolgáltatásaink

Hogy mindig elégedett legyen termékeinkkel, olyan szolgáltatásokat biztosítunk a laboratóriuma számára, amelyek munkájához garantálják a rendszer folyamatos rendelkezésre állását.

Telefonos segítségnyújtás

A rendszer elindítását követően a használati rutin megszerzéséig, a bizonytalanságból fakadó hibák kiküszöbölése érdekében:

  • Korlátlan telefonos segítségnyújtás a rendszer indítását követő 30 napon keresztül.

Támogatási szolgáltatás


  • A rendszermodulok célirányos, felhasználó által meghatározott fejlesztése. Ezzel biztosítjuk a laboratóriumi folyamatok indukálta változások beépítését a rendszerbe.
  • Szakértői támogatást nyújtunk a napi használathoz.

Karbantartási szolgáltatás


  • A rendszer optimális működésének biztosítása (adatbázis karbantartás).
  • Futtató környezet változásainak követése (hardver-, és szoftverelemek).
  • Garanciális időn túli hibajavítás.
  • Rendelkezésre állás.

Távfelügyelet

A karbantartási és támogatási munka az esetek nagy részében távolról, Interneten keresztül is elvégezhető.

  • Távfelügyelet keretében különböző szerverkonfigurációs, illetve telepítési munkák végezhetők el.
  • Probléma esetén biztosított az azonnali beavatkozás lehetősége.

Távfelügyeletet megfelelően védett elektronikus csatornán (pl.: közvetlen telefonos kapcsolaton, vagy Interneten keresztüli titkosított csatornán) tudunk biztosítani.

A Távfelügyelet nem jár plusz költséggel, csak az internetes kapcsolatot kell biztosítania a labornak.

Üzemeltetési szolgáltatás

Amennyiben a laborban nem megoldott a folyamatos hibamentes munkavégzés biztosítása (szerverüzemeltetés, adatmentés, stb.) biztosítjuk a rendszer üzemeltetését.

 

 

© NetCare.hu Kft.